Inloggen

Welkom bij De raad van doen,
het klantpanel van a.s.r.

Welkom bij De raad van doen

 

De raad van doen is het klantpanel van a.s.r., waar ook de merken Ditzo, De Amersfoortse, Europeesche Verzekeringen, Ardanta, Loyalis en natuurlijk Vitality in betrokken zijn.

Wij vinden het belangrijk om onze klanten te betrekken bij onze dienstverlening. Dit begint met het luisteren naar jou als klant. Met De raad van doen staan we continu in contact met onze klanten en heb je de mogelijkheid om met ons mee te denken. 

Wat zijn de voordelen voor jou?

  • Je kunt jouw stem laten horen aan ons. Wij kunnen onze processen daardoor eenvoudiger maken en diensten & producten aanbieden die beter aansluiten op jouw wensen.
  • Je wordt betrokken in vroege stadia van de ontwikkeling van nieuwe producten. Je bent daardoor als een van de eersten op de hoogte van nieuwe producten van a.s.r.
  • Je kunt jouw mening geven wanneer het jou uitkomt.
  • Resultaten van de onderzoeken en ondernomen acties koppelen we aan je terug.

Hoe werkt De raad van doen?

  • Als panellid ontvang je enkele keren per jaar een uitnodiging per e-mail om deel te nemen aan een online onderzoek (zoals het invullen van een online vragenlijst of deelname aan een online discussie over een bepaald onderwerp).
  • Jouw antwoorden blijven anoniem en worden niet gebruikt voor andere doeleinden.
  • Je beslist zelf per onderzoek of je deelneemt.
  • Je kunt jeop elk moment uitschrijven voor De raad van doen.

Vragen?

Heb je een vraag? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op met onze via deraadvandoen@asr.nl.

Wij helpen je graag!

 

Neem contact op